Служители на Fibank като рекламни лица в кампания на услугата „Помощ от приятел“

d181d0bbd183d0b6d0b8d182d0b5d0bbd0b8 d0bdd0b0 fibank d0bad0b0d182d0be d180d0b5d0bad0bbd0b0d0bcd0bdd0b8 d0bbd0b8d186d0b0 d0b2 d0bad0b0d0bc

Най-новата услуга на Първа инвестиционна банка – „Помощ от приятел“ стартира преди седмица с телевизионна реклама, в която участват усмихнати млади хора. Те помагат на клиентите на банката да открият безкрайния дигитален свят от възможности, които предлага приложението Моята Fibank.

Но голямата изненада е, че участниците в тв клипа не са професионални актьори или модели, а истинските служители от банката!

Всъщност идеята за новата услуга тръгва именно след проучване сред клиентите на Първа инвестиционна банка, в което те посочват високото ниво на обслужване като основно предимство на институцията. И така вече във всички клонове и офиси на банката в цялата страна всеки клиент, който иска да научи повече за пълния обхват на наличните дигитални услуги в Моята Fibank или има нужда от консултация как да активира приложението, може да се обърне към служител на ПИБ.

Днес разговаряме с Евгения Първанова, която е Ръководител офис Сердика Мол, едно от лицата в рекламната кампания на Fibank. Евгения работи в банката от 2008 г., като е завършила „Финанси“ в НБУ, а в момента следва „Право“ в СУ „Св. Климент Охридски“.

0000301131

„Обичам да работя с хора, защото се чувствам полезна. За мен доверието, което клиентите ми гласуват, е от изключителна важност. Стремя се то да бъде запазено в дългосрочен план. Стремя се да намирам най-подходящите решения спрямо изискванията и нагласите на клиентите. Искрено вярвам, че с доброто клиентско обслужване, което предлагаме в ПИБ, клиентите са сигурни и спокойни. Моят екип в мол Сердика е страхотен и аз искам да му предам целия си опит, за да поддържаме високия стандарт, който винаги връща нашите клиенти да посещават офисите на банката с удоволствие. Бих искала да благодаря на моите колеги за усилията, които влагат във всекидневната работа, за професионализма, който демонстрират, за екипността и колегиалността. Нека да бъдат здрави, за да можем заедно да продължим да правим това, в което сме най-добри!“, споделя Евгения Първанова от Fibank.

Така с малка „Помощ от приятел“ всички клиенти ще имат възможността да научат как по-лесно и удобно да използват своето дигитално банкиране, за да:

·     Добавят сметки от други банки;

·     Извършват онлайн плащания чрез лицево разпознаване;

·     Издават виртуална карта само за няколко секунди;

·     Променят лимитите по своите кредитни карти спрямо държавите, които посещават и се налага да ги използват;

·     Заплащат своите комуналните сметки за ток, вода, парно и газ без допълнителни такси;

·     Закупуват електронна винетка за своя автомобил;

·     Откриват сметка или депозит онлайн, както и да кандидатстват изцяло онлайн за кредит или кредитна карта.

Освен време, с Моята Fibank можете да спестите и до 75% от стандартните такси и комисиони при управлението на личните ви финанси.

„Помощ от приятел“ е напълно безплатна услуга и е достъпна за всички клиенти на ПИБ, без значение дали са физически или юридически лица. Освен персонална консултация от служител на банката, те получават и денонощна поддръжка на телефон: 0700 12 777.

„Щастливи сме и горди с нашите служители. Именно те помагат за осъществяване на идеята за новата ни услуга „Помощ от приятел“. При нас във Fibank, служителите не са просто служители. Те са приятели“, каза г-н Никола Бакалов – Главен изпълнителен директор и Председател на Управителния съвет на Първа инвестиционна банка.

Първа инвестиционна банка е лидер в електронните разплащания и въвеждането на иновативни технологии в страната, предлагащи сигурно, бързо и достъпно дигитално банкиране за своите клиенти чрез Моята Fibank и мобилното приложение MyFibank. Изключителният принос в развитието на иновациите в България, качеството на обслужване на клиентите и осигуряването на сигурна и надеждна система за дигитално банкиране донесоха на банката и признанието за „Дигитална банка на годината – България“, връчено през 2021 г. от базираното в Англия международно списание „Global Brands Magazine“.

0000526525 article2ВИЖТЕ ПЪЛНАТА И ОРИГИНАЛНАТА СТАТИЯ ОТ НЕЙНИЯ ИЗТОЧНИК – КЛИК ТУК

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Back To Top
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x