На 14 април списание „Мениджър“ ще проведе четвъртия годишен форум „Отговорни производители“

d0bdd0b0 14 d0b0d0bfd180d0b8d0bb d181d0bfd0b8d181d0b0d0bdd0b8d0b5 d0bcd0b5d0bdd0b8d0b4d0b6d18ad180 d189d0b5 d0bfd180d0be

На 14 април списание „Мениджър“ ще проведе четвъртия годишен форум „Отговорни производители“

Производителите на храни и напитки, FMCG и Retail компаниите са едни от най-силно засегнатите от инфлацията, нарушените доставки и новите регулации на ЕС. Чрез иновации и добри практики те се справят с турбулентните реалности и постигат стабилен растеж. По време на  форума, който ще се проведе на 14 април, с начален час 10.30, в конферентния център на Интер Експо Център, производители, търговци и браншови организации ще споделят своя опит. Дискусиите ще се проведат в три панела с модератор Доника Ризова от Сдружение за модерна търговия.

Първи дискусионен панел е с фокус върху държавните политики в подкрепа на местните производители. Ще бъдат поставени на обсъждане теми като високите нива на инфлацията и справянето с увеличението в цените на суровини, материали, горива и енергийни ресурси; справянето с доставките и проблемите в следствие на покачването на цените на материалите, услугите, транспорта и проблеми с логистиката и човешкия фактор; големите вериги в подкрепа на производителите. Панелът ще започне с откриваща презентация на доц. Огнян Боюклиев, ръководител на секция „Регионална и секторна икономика“, Институт за икономически изследвания при БАН, който ще представи икономически сценарий за сектор “Храни” до края на 2022 г. В дискусионния първи панел ще участват д-р Момчил Неков, заместник-министър на земеделието на Република България; Костадин Костадинов, председател на УС на Националната асоциация на зърнопроизводителите; Карамфила Гюрова, член на Българска асоциация на производителите на оранжерийна продукция.

Новите потребителски нагласи са темата на втория панел. В него ще се разгледа ролята на маркетинга за формирането на потребителските вкусове и поведение. Ще бъдат представени резултатите от социологическо изследване, специално подготвено за форума, проследяващо новите потребителски нагласи. Ще бъде поставена и темата за производството без излишество. Участници в този панел са д-р Галя Викьова, заместник – изпълнителен директор на Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ), ресор дирекция “Контрол на храните“; Цанка Миланова, изпълнителен директор на Българска хранителна банка; Васил Василев, директор „Свежи храни“ в Kaufland България; Мая Герасимова, маркетинг мениджър на Smart Organic.

Третият панел е посветен на иновациите по време на криза.

Новите технологични решения в момента не целят само повишаване на производителността. Тяхната роля е и в повишаване на качеството на храните чрез адаптиране на рецепти, използването на иновативни суровини за повишаване на трайността и устойчивостта на продуктите. Това от своя страна определя и степента на конкурентоспособност на компаниите. Иновациите ще бъдат разгледани и в контекста на общественото очакване за намаляване на замърсяването на природата, олекотяване на опаковките с цел по-ефективно транспортиране на по-ниски разходи като част от кръговата икономика. По поставените теми ще участват Гергана Димитрова, мениджър „Корпоративни комуникации“ в Kaufland България; Владимир Георгиев, изпълнителен директор на Българска банка за развитие; Яна Иванова, изпълнителен директор на сдружението „Храни и напитки – България“; Пламен Пенев, изпълнителен директор на SimLogic.

 

0000526949 article2ВИЖТЕ ПЪЛНАТА И ОРИГИНАЛНАТА СТАТИЯ ОТ НЕЙНИЯ ИЗТОЧНИК – КЛИК ТУК

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Back To Top
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x